дома Занимливости Маркетинг трендови во 2023 година: Како вештачката интелигенција ја менува играта

Маркетинг трендови во 2023 година: Како вештачката интелигенција ја менува играта

turned on monitoring screen
Сподели го ова:

Маркетинг контекстот постојано се развива, а 2023 година нема да биде исклучок. Со новите технологии, однесувањето на потрошувачите и социјалните промени, маркетерите ќе мора да се прилагодат и да иновираат за да останат и се развиваат со потребното темпо. Во оваа статија ќе истражиме некои од клучните маркетинг трендови кои ќе ја обликуваат 2023 година, со посебен фокус на тоа како вештачката интелигенција (AI) влијае на маркетинг индустријата и какви се очекувањата во блиска иднина.

  1. Зголемување на употребата на видео и пренос во живо

Видеото е една од најпривлечните и најефикасните форми на маркетинг со содржина и ќе продолжи да расте по популарност и важност во 2023 година. Според извештајот на Cisco, видеото ќе учествува со 82% од целиот интернет сообраќај до 2022 година https://mediatool .com/blog/marketing-trends-2023. Видеото може да им помогне на маркетерите да ги покажат своите производи или услуги, да раскажуваат приказни, да ги едуцираат клиентите и да изградат доверба и лојалност.

Преносот во живо е подгрупа на видео што нуди интеракција и автентичност во реално време. Преносот во живо може да се користи за различни цели, како што се лансирање производи, сесии за прашања и одговори, турнеи зад сцената, интервјуа, упатства и многу повеќе. Преносот во живо може да ги искористи и платформите за социјални медиуми, како што се Facebook Live, Instagram Live, YouTube Live и TikTok Live, за да допре до поширока публика и да го зголеми ангажманот.

Маркетарите треба да инвестираат во создавање висококвалитетни видео и содржини за пренос во живо што се релевантни, информативни, забавни и персонализирани за нивната целна публика. Тие исто така треба да ја оптимизираат својата видео содржина за оптимизација, мобилни уреди и различни платформи.

  1. Враќање на настаните во живо

Пандемијата COVID-19 ја наруши индустријата за настани и принуди многу компании да се префрлат на виртуелни настани. Сепак, како што ситуацијата се подобрува и ограничувањата се олеснуваат, ќе има повторно оживување на настани во живо во 2023 година. Настаните во живо нудат многу придобивки што виртуелните настани не можат да ги реплицираат, како што се вмрежување лице в лице, сензорни искуства, емоционални врски и свесноста за брендот.

Сепак, тоа не значи дека виртуелните настани ќе исчезнат. Наместо тоа, маркетерите ќе мора да усвојат хибриден пристап кој го комбинира најдоброто од двата света. Хибридните настани можат да понудат поголема флексибилност, пристапност, приспособливост и економичност од кој било формат сам. Хибридните настани, исто така, можат да ја искористат вештачката интелигенција за да го подобрат искуството на присутните, како на пример преку обезбедување персонализирани препораки, чет-ботови, гејмификација, аналитика и многу повеќе.

Маркетарите треба внимателно да ја планираат својата стратегија за настани и да ги земат предвид целите, преференциите на публиката, буџетот, логистиката и технологијата што се вклучени. Тие исто така треба да создадат беспрекорна интеграција помеѓу онлајн и офлајн компонентите на нивните настани и да обезбедат содржина со додадена вредност пред, за време и по настаните.

  1. Подкастинг

Подкастинг е уште една форма на маркетинг на содржина која рапидно расте во последниве години. Според Edison Research, имало околу 116 милиони месечни слушатели на подкасти во САД во 2021 година https://www.gartner.com/en/articles/what-will-marketing-focus-on-2023, што е повеќе од 75 милиони во 2018 година https://www.forbes.com/sites/henrydevries/2023/01/30/10-marketing-trends-and-predictions-for-2023/. Подкастирањето може да им помогне на маркетерите да допрат до ниша публика која е многу ангажирана,

заинтересирани и лојални. Подкастингот исто така може да им помогне на маркетерите да воспостават лидерство во мислата, да градат односи со влијателите или клиентите и да генерираат потенцијални клиенти или продажба. Подкастинг бара многу планирање, производство и промоција за да биде успешен. Маркетарите треба да изберат тема што е релевантна, единствена и привлечна за нивната целна публика. Тие исто така треба да создаваат висококвалитетна аудио содржина која е информативна, забавна и конзистентна. Тие исто така треба да го дистрибуираат својот подкаст на различни платформи, како што се Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts и многу повеќе. Тие, исто така, треба да ги користат социјалните медиуми, маркетингот преку е-пошта и SEO за да го промовираат својот подкаст и да ја зголемат нивната слушаност.

  1. Интерактивен маркетинг

Интерактивниот маркетинг е вид на маркетинг кој вклучува создавање интерактивни искуства за клиентите кои се персонализирани, ангажирани и забавни. Интерактивниот маркетинг може да им помогне на маркетерите да привлечат внимание, да го зголемат ангажманот, да собираат податоци и да поттикнат конверзии.

Некои примери на интерактивен маркетинг вклучуваат квизови, анкети, анкети, игри, натпревари, зголемена реалност (AR), виртуелна реалност (VR) и многу повеќе. Интерактивниот маркетинг исто така може да има корист од вештачката интелигенција за да создаде повеќе приспособени и потопливи искуства за клиентите. На пример, вештачката интелигенција може да им помогне на маркетерите да креираат персонализирани квизови или игри врз основа на податоците или преференциите на клиентите. Вештачката интелигенција, исто така, може да им помогне на продавачите да создадат реални средини за AR или VR кои симулираат сценарија или производи од реалниот живот.

Маркетарите треба да користат интерактивен маркетинг за да додадат вредност и возбуда на нивното патување со клиентите. Тие исто така треба да се погрижат нивната интерактивна содржина да е релевантна, лесна за употреба и компатибилна со различни уреди и платформи.

  1. Омниканален маркетинг: интегрирано онлајн-офлајн корисничко искуство

Омниканален маркетинг е вид на маркетинг кој обезбедува беспрекорно и постојано искуство на клиентите преку повеќе канали и точки на допир. Омниканалниот маркетинг може да им помогне на маркетерите да го зголемат задоволството, лојалноста и задржувањето на клиентите. Омниканалниот маркетинг може исто така да им помогне на маркетерите да ги оптимизираат нивните маркетинг перформанси и рентабилност.

Омниканалниот маркетинг бара холистички и интегриран пристап кој ги усогласува онлајн и офлајн аспектите на патувањето со клиентите. На пример, маркетерите можат да користат QR кодови, светилници или NFC ознаки за да ги поврзат нивните физички продавници или производи со нивните дигитални платформи или содржина.

Маркетарите исто така можат да користат вештачка интелигенција за да ги анализираат податоците и однесувањето на клиентите низ различни канали и да обезбедат персонализирани препораки, понуди или пораки. Маркетарите треба да усвојат секоканална маркетинг стратегија која се фокусира на потребите и преференциите на клиентите. Тие, исто така, треба да ги користат вистинските алатки и технологии за да создадат унифицирано и кохерентно искуство на клиентите.

  1. Gen Z ќе продолжи да влијае на маркетингот повеќе од милениумците

Gen Z е генерацијата родена помеѓу 1997 и 2012 година https://www2.deloitte.com/us/en/insights/topics/marketing-and-sales-operations/global-marketing-trends.html и тие се најголеми и најмногу разновидна генерација во историјата. Gen Z е исто така најдигитално тактната и социјално свесна генерација и тие имаат значително влијание врз маркетинг трендовите и практиките. Gen Z ја цени автентичноста, креативноста, различноста и општествената одговорност. Тие претпочитаат брендови кои се транспарентни, етички и насочени кон целта.

Тие исто така претпочитаат брендови кои се иновативни, интерактивни и забавни. Тие, исто така, имаат поголема веројатност да користат платформи за социјални медиуми, како што се TikTok , Snapchat или Instagram за откривање и ангажирање со брендови. Пазарџиите треба да ја разберат и почитуваат културата и вредностите на Gen Z. Тие, исто така, треба да креираат содржини и кампањи кои се релевантни, инклузивни и влијателни за генералот З.

Тие, исто така, треба да ги искористат платформите за социјални медиуми и влијателите кои се популарни меѓу Gen Z за да допрат и да се поврзат со нив.

  1. Зголемување на буџетите за маркетинг на содржина

Содржинскиот маркетинг е вид на маркетинг кој вклучува создавање и дистрибуција на вредни, релевантни и конзистентни содржини за привлекување и задржување на јасно дефинирана публика. Маркетингот со содржина може да им помогне на маркетерите да ги едуцираат клиентите, да градат доверба и кредибилитет, да генерираат потенцијални клиенти и продажба и да ја подобрат оптимизацијата и свесноста за брендот.

Содржинскиот маркетинг е една од најефикасните и најекономичните маркетинг стратегии и ќе продолжи да добива повеќе инвестиции и внимание во 2023 година . 2021 година отколку во 2020 година. Истиот извештај, исто така, покажа дека првите три типа на содржина што B2B маркетерите планираат да ја зголемат нивната употреба во 2021 година се блог постови/написи, видеа во кратки форми и инфографици.

Маркетарите треба да одвојат повеќе ресурси и буџет за маркетинг на содржина во 2023 година. Тие исто така треба да создадат стратегија за маркетинг на содржина која ги дефинира нивните цели, публика, теми, формати, канали и метрика. Тие исто така треба да креираат висококвалитетна содржина што е релевантна, информативна, привлечна и оптимизирана за оптимизација и различни платформи.

  1. Инклузивен маркетинг

Инклузивниот маркетинг е вид на маркетинг кој ја опфаќа различноста и вклучувањето во сите аспекти на маркетинг процесот, како што се стратегијата, содржината, дизајнот, комуникацијата и испораката. Инклузивниот маркетинг може да им помогне на маркетерите да допрат до поширока и поразновидна публика, да ја зголемат лојалноста и задоволството на клиентите, да ја подобрат репутацијата на брендот и социјалното влијание и да се усогласат со правните и етичките стандарди.

Инклузивниот маркетинг бара длабоко разбирање и почитување на различните идентитети, перспективи, потреби и преференции на клиентите. Исто така, бара посветеност да се елиминираат пристрасноста, стереотипите, дискриминацијата и исклучувањето во маркетинг пораките и материјалите. Исто така, потребна е соработка со различни засегнати страни, како што се вработени, клиенти, партнери, влијателни лица и заедници.

Маркетарите треба да усвојат инклузивен маркетинг пристап кој ја одразува различноста и вредностите за вклучување на нивниот бренд и клиенти. Тие, исто така, треба да спроведат истражување и тестирање за да се осигураат дека нивниот маркетинг е релевантен, точен, почитуван и достапен за различни групи клиенти. Тие, исто така, треба да го следат и мерат влијанието и резултатите од нивните инклузивни маркетинг напори.

  1. AI ќе го трансформира маркетингот на повеќе начини

Вештачката интелигенција е една од најнарушувачките и највлијателните технологии во современиот свет и ќе има големо влијание врз маркетинг индустријата во 2023 година. ВИ може да им помогне на маркетерите да ги автоматизираат задачите, да ги оптимизираат процесите, да ја подобрат креативноста, да ги персонализираат искуствата, да генерираат увид, да предвидуваат резултати , и повеќе. Вештачката интелигенција, исто така, може да им помогне на маркетерите да создадат нови производи или услуги, нови деловни модели или стратегии, нови пазари или сегменти или нови предлози за вредност или придобивки. ВИ ќе го трансформира маркетингот на повеќе начини во 2023 година. Некои од примерите се:

  • Вештачката интелигенција ќе овозможи маркетинг во разговор: Разговорниот маркетинг е вид на маркетинг што вклучува користење на чет-ботови или гласовни асистенти за комуникација со клиентите во реално време преку текст или говор. Разговорниот маркетинг може да им помогне на маркетерите да обезбедат побрзи одговори, подобра услуга, поголема удобност и поголем ангажман за клиентите. ВИ може да им помогне на маркетерите да создадат поинтелигентен, природен и иновативен пристап кон нивните активности.
  • Вештачката интелигенција ќе овозможи маркетинг на содржина: Маркетингот со содржина е вид на маркетинг кој вклучува создавање и дистрибуција на вредни, релевантни и конзистентни содржини за привлекување и задржување на јасно дефинирана публика. Маркетингот со содржина може да им помогне на маркетерите да ги едуцираат клиентите, да градат доверба и кредибилитет, да генерираат потенцијални клиенти и продажба и да ја подобрат оптимизацијата и свесноста за брендот. ВИ може да им помогне на маркетерите да создадат поквалитетна, оригинална и персонализирана содржина за различни платформи, формати и публика. Вештачката интелигенција, исто така, може да им помогне на маркетерите да ја оптимизираат нивната содржина за оптимизација, перформанси и конверзии.
  • Вештачката интелигенција ќе овозможи влијателен маркетинг: Инфлуенсерскиот маркетинг е вид на маркетинг што вклучува користење на влијателни луѓе или познати личности за да се поддржи или промовира бренд, производ или услуга. Инфлуенсер маркетингот може да им помогне на маркетерите да ја зголемат свесноста за брендот, да допрат до нова публика, да генерираат социјални докази и да ја поттикнат продажбата. Вештачката интелигенција може да им помогне на маркетерите да ги идентификуваат вистинските влијателни лица за нивниот бренд, производ или услуга врз основа на нивната релевантност, досег, ангажираност и репутација. Вештачката интелигенција, исто така, може да им помогне на маркетерите да го измерат влијанието и рентабилноста на нивните влијателни маркетинг кампањи.
  • Вештачката интелигенција ќе овозможи предвидлив маркетинг: Предвидливиот маркетинг е вид на маркетинг кој вклучува користење на податоци и аналитика за да се предвиди однесувањето на клиентите, преференциите, потребите и резултатите. Предвидувачкиот маркетинг може да им помогне на маркетерите да ги предвидат потребите на клиентите, да ги персонализираат искуствата на клиентите, да ги оптимизираат патувањата на клиентите и да ја зголемат лојалноста и задржувањето на клиентите. ВИ може да им помогне на маркетерите да собираат и анализираат големи количини на податоци од различни извори и канали. Вештачката интелигенција, исто така, може да им помогне на маркетерите да креираат попрецизни и поактивни предвидувања и препораки за нивните клиенти.

Заклучок

Маркетингот е динамично и возбудливо поле кое постојано се менува и се развива. Во 2023 година, маркетерите ќе мора да се соочат со нови предизвици и можности кои ќе бараат од нив да се приспособат и да иновираат. Маркетарите треба да ги прифатат овие трендови и да ги искористат за да создадат поефективни и повлијателни маркетинг стратегии и кампањи. Маркетарите исто така треба да користат вештачка интелигенција како моќна алатка за подобрување на нивната креативност, продуктивност, перформанси и резултати.

 

Референци:

https://www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/executive-perspectives/annual-internet-report/white-paper-c11-741490.html

https://www.edisonresearch.com/the-infinite-dial-2021/

https://www.edisonresearch.com/the-infinite-dial-2018/

https://www.pewresearch.org/fact-tank/2019/01/17/where-millennials-end-and-generation-z-begins/

https://mediatool.com/blog/marketing-trends-2023

https://www.gartner.com/en/articles/what-will-marketing-focus-on-in-2023

https://www.forbes.com/sites/henrydevries/2023/01/30/10-marketing-trends-and-predictions-for-2023/

https://www2.deloitte.com/us/en/insights/topics/marketing-and-sales-operations/global-marketing-trends.html