дома Забава 7 промени треба да ги направите за да станете подобри во продажба

7 промени треба да ги направите за да станете подобри во продажба

man holding smartphone standing in front of calm body of water
Photo by Hassan OUAJBIR
Сподели го ова:

продажба

Секој што работи во продажба сака да биде подобар во тоа. Разликата е во тоа што некои луѓе преземаат активни чекори за да се подобрат, додека други седат наоколу посакувајќи тоа да се случи самостојно. За разлика од повеќето други работни места, личното подобрување во продажбата е во корелација со повисока плата, па затоа е важно да не сте премногу статични и да не сакате да се обидете да станете подобри.

Ако навистина сакате да станете подобри, има многу работи што можете да ги направите, од барање повратни информации од вашиот менаџер за продажба или поуспешни соработници, читање книги за продажба или посетување семинари за обука. Во меѓувреме, еве неколку совети кои ќе ви помогнат да станете подобри. Дури и ако работите само на едно од следниве, тоа може да ви помогне подобро да продавате.

1. Бидете доследни во процесот на продажба

Секој може да работи напорно и да се придржува до исто темпо еден ден или една недела, но клучот е тоа да го правиме доследно. Дури и ако не исполнувате 100% од зададените работи секој ден, подобро е да работите до 80% од вашите можности секој ден наместо 100% еден ден и 30% следниот ден. Исто за да стигнете во посакуваната форма, поважно е да ги правите вистинските работи во подолг временски период отколку едноставно само да барате премногу од себе.

2. Направете сите да се чувствуваат важни

Продажбата е поврзана со активно слушање и решавање на вистинските потреби на вашите потенцијални клиенти. Нема подобар начин да ги натерате клиентите да разберат дека вие сте вистинската личност за да го решите нивниот проблем, отколку со тоа што ќе ги натерате да се чувствуваат важни. Всушност, треба да се преправате дека секој клиент со кој разговарате носи знак на кој пишува „Направи ме да се чувствувам важен“, како што вели легендарниот продавач Џо Жирар.

3. Веднаш надминете го одбивањето на продажба

Барбара Коркоран, магнатот за недвижнини, познат по тоа што е на Shark Tank,  еднаш рече дека разликата помеѓу продавачите кои заработуваат милиони долари и сите други е во тоа колку време поминуваат сожалувајќи се за себе откако ќе изгубат договор. Еден начин да го надминете одбивањето е да се научите да го третирате како привремена непријатност, наместо како катастрофален неуспех и веднаш ќе станете подобар продавач.

4. Правете сè што велите дека ќе направите

Големите продавачи секогаш си го задржуваат зборот и не велат дека ќе завршат работи што нема да ги направат. Почнете да се сметате за одговорни за вашите зборови и не давајте ветувања што не можете да ги исполните или не сте подготвени да направите се што е потребно за да ги исполните. Ако го направите ова тешко правило за себе, ќе видите дека сте попродуктивни и поодговорни од кога било досега.

5. Побарајте препораки за продажба

Фактите за упатувањата се прилично мрачни. Истражувањата покажуваат дека само околу 11 отсто од продавачите некогаш дури и бараат препораки, додека бројот на клиенти кои би сакале да им дадат препорака е поголем од тој број. Ако барате препораки, не само што ќе отворите друга врата позади која има потенцијален клиент, туку ќе правите нешто што огромното мнозинство од вашата конкуренција не го прави, што ви дава конкурентна предност .

6. Користете алатки кои ќе ви помогнат

Во денешно време, ако сте продавач и не ги искористувате мноштвото софтверски алатки и ресурси таму, тогаш си правите лоша услуга. Алатките  за продажба можат да ја подобрат вашата ефикасност како продавач со елиминирање на многу од анализите и активностите кои одземаат многу време. Посебно задачи што сте навикнати да ги правите рачно, овозможувајќи ви да завршите повеќе и да се фокусирате на работите што навистина се продуктивни и носат успех.

7. Гордеете се со она што го работите

Премногу продавачи не се гордеат со своите кариери и со кариерата во продажба и ја гледаат како резервна работа или нешто во кое се нашле заради околностите. Но, продавачите кои заработуваат богатство ретко се чувствуваат вака. Тие разбираат колку продавачите се вредни за економијата и се гордеат со нивната кариера и што таа кариера може да направи за нивните семејства и нивниот начин на живот. Верувајте во она што го правите и ќе станете бескрајно подобри во тоа.